• Home
  • Ons concept
  • Wie zijn wij
  • Woonlocaties
  • Werken bij Socius
  • Aanmelden voor een woonlocatie van Socius
  • Inloggen Socius Connect
  • Contact
  • FAQ
  • English Information
  • Nieuws
  • ONS CONCEPT
    • ONS CONCEPT
    • WIE ZIJN WIJ
    • WERKEN BIJ SOCIUS
  • WOONLOCATIES
    • UTRECHT
      • DE VELTROOS
      • DE SAFFIER
      • DE RAVEL
    • AMSTERDAM
      • TWA
    • ALMERE
      • DE AARDBEI
    • DEN HAAG
      • HET GULDEN HUIS
    • WAGENINGEN
      • DE HAARWEG
    • AFGEROND
      • NANO | Wageningen
      • KARMIJN | Amsterdam
      • LOHUIZEN | Amsterdam
      • DE NIEUWE EYK | Utrecht
      • WONEN OP DE HOEK | Amsterdam
      • SET | Amsterdam
      • COMPUTECHNION | Wageningen
      • TUINDORP OOST | Utrecht
      • DUIVENDAAL | Wageningen
      • PLAN EINSTEIN | Utrecht
      • STEK | Nijmegen
      • STARTBLOK RIEKERHAVEN | Amsterdam
      • DE LICHTKRING | Utrecht
      • MALIEHOF | Utrecht
      • HET HOSPITAAL | Utrecht
      • ZUSTERFLAT | Utrecht
      • DA VINCI | Leiden
      • AL16 | Utrecht
  • NIEUWS
  • CONNECT
    • INLOGGEN
    • AANMELDEN
  • CONTACT
  • FAQ
  • EN

<?php echo pulse_output(); ?>

Wij zoeken een Locatiemanager (32 – 40 uur)

17 maart 2025
-
Vacatures
3 MIN READ

Vacature: Locatiemanager (32 – 40 uur)

Krijg jij energie van het managen van woonlocaties, het aansturen van teams bestaande uit studenten en starters, en deins je er niet voor terug om met beide voeten in de modder te staan? Blijf je bovendien kalm onder druk, schakel je snel, ben je communicatief sterk en goed in het stellen van prioriteiten? Dan is deze veelzijdige functie jou op het lijf geschreven!

 

De functie:

Als Locatiemanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van meerdere woonlocaties, onder leiding van Hoofd Wonen. Je stuurt beheerteams aan die helpen bij het dagelijkse beheer van de locaties. Deze teams zorgen voor de veiligheid, leefbaarheid en het onderhoud op de locaties. Jij biedt hen ondersteuning en bent aanspreekpunt voor externe partijen zoals onderhoudspartijen, overheidsinstellingen en pandeigenaren.  Met jouw oplossingsgerichte instelling ga je geen uitdaging uit de weg. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende taken en zorgt voor de afhandeling van administratieve processen. Daarnaast werk je met een begroting en monitor je de voortgang van projecten. Jouw werkplek bevindt zich deels op kantoor, maar je bent ook regelmatig op locatie te vinden. Geen dag is hetzelfde, en die afwisseling geeft jou energie!

 

De volgende werkzaamheden vallen onder jouw verantwoordelijkheid:

  • Het algeheel managen van verschillende woonlocaties, zowel technisch als sociaal;
  • Aansturen van de beheerteams op de woonlocaties;
  • Communicatie met externe partijen, zoals overheidsinstellingen, pandeigenaren, onderhoudspartijen en sociale organisaties;
  • Toezicht houden op kwaliteit, budget en servicekostenafrekening;
  • Organiseren van projectvergaderingen en evaluaties;
  • Uitvoeren van administratieve taken en het waarborgen van de projectadministratie.

 

Jouw profiel:

  • Je beschikt over aantoonbaar MBO4/HBO werk- en denkniveau;
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en schrift;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van een klein team;
  • Je bent technisch onderlegd of hebt de drive om je hierin te ontwikkelen;
  • Je werkt gestructureerd en kunt goed omgaan met onverwachte situaties;
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en je kunt mensen verbinden;
  • Je hebt een oplossingsgerichte mindset en houdt overzicht, ook onder druk;
  • Je bent flexibel en bereid om regelmatig op locatie te werken;
  • Je hebt een gezonde dosis humor.

 

Wij bieden jou:

  • Een uitdagende en veelzijdige parttime baan (32 per week) in een jong, enthousiast en gezellig team bestaande uit twee andere Locatiemanagers;
  • Een marktconform salaris tussen de €3.000,- en €4.000,- bruto per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van ervaring en opleiding;
  • Eigen verantwoordelijkheid met goede ondersteuning vanuit de organisatie;
  • Een afwisselende werkomgeving met veel ruimte voor eigen inbreng.

 

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Reiskostenvergoeding;
  • Doorbetaalde pauze met gratis lunch;
  • Werklaptop en werktelefoon met abonnement;
  • Tijdens werktijd is er een bedrijfsauto beschikbaar;
  • Je zult deelnemen aan het door Socius aangewezen pensioenfonds;
  • Jaarlijks recht op 25 werkdagen vakantie op fulltime basis;
  • Spontane borrels en gezelligheid.

 

Over Socius Wonen

Socius Wonen is een jonge, dynamische organisatie die betaalbare woonoplossingen creëert voor jongeren en bijzondere doelgroepen. Door bewoners actief te betrekken bij het beheer van onze locaties, bouwen we sterke woongemeenschappen op. Onze projecten bevinden zich door heel Nederland en worden ondersteund door een hecht team vanuit ons kantoor in Utrecht. Naast het aanbieden van betaalbare huisvesting, streven we naar een positieve maatschappelijke impact en een hoge bewonerstevredenheid.

 

Enthousiast?

Stuur jouw cv en motivatiebrief naar Hoofd Wonen Benjamin van den Dool via personeelszaken@sociuswonen.nl, dan nemen we snel contact met je op!

 

← VORIG BERICHT
Werkzaamheden pandbeheerder: Gala aan het woord
Recente projecten

Menu

Ons concept
Aanmelden voor een woonlocatie van Socius
De woonlocaties
Nieuws
Werken bij Socius

Voorwaarden & privacy

Privacyverklaring
Cookiebeleid
Disclaimer

Contact

Socius
Ravellaan 96, 3533JR, Utrecht
info@sociuswonen.nl
030 - 30 20 364

Klik hier voor verdere contactgegevens.

Wij zijn alleen op de dagen maandag, woensdag en vrijdag telefonisch bereikbaar.

Copyright Socius 2024
Wij zoeken een Locatiemanager (32 - 40 uur) - Socius

Socius gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat deze website voor de bezoeker optimaal blijft werken. Daarnaast gebruiken wij cookies voor onze webstatistieken.

Socius
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.